婚宴上點播率很高的一首歌~ Tina很喜歡~推薦給大家

 

陳慧琳  ♡Love Paradise♡

    You're always on my mind             你一直都在我的腦海裡
 All day just all the time                   無時無刻分分秒秒
 You're everything to me                  你是我的一切
 Brightest star to let me see              是我見過最閃亮的一顆星

 You touch me in my dreams        你來到夢中與我相會
 We kiss in every scene                    我們擁吻在每個場景
 I pray to be with you                       我祈求能伴你度過每一個雨天和晴天
 through rain and shiny days*


    I'll love you Till I die                                 我愛你至死不渝
 Deep as sea Wide as sky                           如海般的深邃 如天的遼闊
 The beauty of our love paints rainbows我們美麗的愛情渲染著繽紛虹彩
 Everywhere we go                                     散落在每一個足跡


 Need you all my life                              我的生命不能沒有你
 You're my hope You're my pride       你是我的希望你是我的驕傲
 In your arms I find my heaven         你的臂彎是屬於我的地方
 In your eyes my sea and sky              你的眼睛映照出我的天空和海洋
 May life be our love paradise             原來...生命就是我們相愛的伊甸園

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    蒂娜花藝 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()